NADZIANA ROLADKA

Był już przepis na kurczaka na szybko dziś przepis bardziej rozwinięty, a raczej zwinięty, bo zamierzam zawinąć kurczaka w roladkę. Czym ją będziemy nadziewać? Może szpinakiem i boczkiem? Co Wy na to...?  






SKŁADNIKI: 
* dwa spore filety z kurczaka 
* szpinak 
* boczek 
* cebula czerwona 1 szt 
* 8 plastrów szynki 
* 8 plasterków sera żółtego 
* sól, pieprz 
* mąka, jajka, bułka tarta





* Zaczynamy od farszu czyli od tego czym wypełnimy roladkę. 
Na patelnię wrzucamy pokrojone 8 plastrów boczku, czerwoną cebulę (w piórka) oraz szpinak. Doprawiamy solą i pieprzem. Mieszamy, podgrzewamy, odstawiamy. 

* Teraz zabieramy się za filet...coś co do końca mi nie wyszło ;) 
Pierś rozkroić, a następnię położyć na folii spożywczej i rozbić na duże płachty. Ważne, by podczas rozbijania nie podziurawić. Rozbite filety rozłożyć obok siebie, lekko założyć jeden na drugi. Doprawić solą i pieprzem. Rozłożyć na całości po kilka plasterków szynki oraz żółtego sera, a następnie wzdłuż środka farsz szpinakowo-boczkowy. Przy pomocy folii zwinąć ciasno w roladkę. 
U mnie płaty źle złożyłam i ciężko mi było zwinąć, a podczas pieczenia trochę farszu wypłynęło... 

* Roladkę przekroić na pół i opanierować - w mące, w jajku oraz w bułce tartej. Ułożyć na blaszce, na papierze do pieczenia. Wstawić do nagrzanego piekarnika i piec 40 min w temp.180stC 


 
 Po upieczeniu pokroić w mniejsze kawałki i podawać z ulubionymi dodatkami. U mnie to był ryż i sałata ze śmietaną. 

smacznego :) 


 
 

Komentarze

Popularne posty